lven

Viegli lasīt


Šajā sadaļā atradīsi informāciju:
 
Kas ir kvalifikāciju ietvarstruktūra?
Ko valstis iegūst no kvalifikāciju ietvarstruktūras?

- Kas ir kvalifikācija?
- Kas ir mācīšanās rezultāti?
- Vārdnīca

Kas ir Eiropas kvalifikāciju ietvarstruktūra?
Eiropas kvalifikāciju ietvarstruktūras līmeņi
Mācīšanās rezultāti un Eiropas kvalifikāciju ietvarstruktūra
Par Eiropas Komisijas mājas lapu

Latvijas kvalifikāciju ietvarstruktūras līmeņu skaidrojums
Kādi ir ieguvumi no kvalifikāciju ietvarstruktūras Latvijā?
Par Latvijas kvalifikāciju datubāzi

Par ko var uzzināt Nacionālajā koordinācijas punktā?



Spied uz saiti un noskaties! -> Animēts video par LKI