Mācīšanās rezultāti – no teorijas uz praksi
2011.gada 25. oktobrī Akadēmiskās informācijas centrs rīkoja mācību semināru “Mācīšanās rezultāti – no teorijas uz praksi“.
Seminārs bija paredzēts profesionālās un augstākās izglītības iestāžu
darbiniekiem, mācībspēkiem, mācību metodiķiem, programmu direktoriem un
citiem ar izglītību saistīto organizāciju pārstāvjiem, lai dalītos
pieredzē un diskutētu par praktiskām pieejām mācīšanās rezultātu
ieviešanā un izmantošanā profesionālajā un augstākajā izglītībā.
Prezentācijas
Andrejs Rauhvargers, Latvijas Rektoru Padomes ģenerālsekretārs
Mācīšanās rezultātu būtība un nepieciešamība Latvijas izglītībā
Uldis Sukovskis, Rīgas Tehniskās universitātes mācību prorektors
Pieredze: Mācīšanās rezultātu ieviešana augstākajā izglītībā
Sarmīte Valaine, Valsts izglītības satura centra
Izglītības satura departamenta direktore – Profesionālās izglītības
satura nodrošinājuma nodaļas vadītāja
Pieredze:
Mācīšanās rezultātu nozīme ESF projektā „Nozaru kvalifikācijas
sistēmas izveide un profesionālās izglītības efektivitātes un
kvalitātes paaugstināšana” (Vienošanās Nr.2010/0274/1DP/1.2.1.1.1/10/IPIA/VIAA/001)
Jānis Zeimanis, Rīgas Valsts 1. ģimnāzijas Starptautiskā Bakalaurāta diploma programmas pedagogs
Pieredze: Mācīšanās rezultātu nozīme Starptautiskā Bakalaurāta diploma programmas īstenošanā
Gunta Kinta, Akadēmiskās informācijas centrs
Mācīšanās rezultātu veidošana profesionālajā izglītībā (1. darba grupa)
Inga Doveika, Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola
Studiju rezultāti: no teorijas uz praksi. Augstākā izglītība (2. darba grupa)